1. Milline on olnud sinu tantsu õppimise ja kogemise teekond? 

 Alustasin tantsimisega 4 aastaselt Stassi tantsustuudios. Esimesse klassi minnes läksin tantsima VAT Stuudiosse tänavatantsu, sealt sattusin tantsima P.I.P.E Stuudiosse. Ühel ilusal hetkel leidsin enda jaoks ETA Tantsukooli, mille lõpetasin 2018. aasta kevadel.  Kui varasemalt oli tants minu jaoks vaid nauditav tegevus muu elu kõrval, siis ETAs leidsin tantsu olulisuse enda jaoks päriselt ülesse. Võimaluse korral olen käinud rahvatantsus, võtnud erinevaid tunde ka Tantsugeenis ning osalenud töötubades. Tantsulavastused, kus olen tantsinud: “All my friends are ecstasy” (Janette Norkko, Maarja Eliisabet Roosalu, Teele-Riin Kodar, Anett Pärna, Karmen Teesi Pregel, Eliisabel Jõela, Maryn-Liis Rüütelmaa, Aune Tenslind, Karoliina Voldek); “Katkestus” (Helena Pihel); “Meri põlvini” (Maarja Eliisabet Roosalu); “Mahlad Välja” (Julia Koneva), Hiiumaa Tantsufestivali lavastusprotsessid; “A good run” (Joonas Tagel), “Seeme” (Janette Norkko).

 

  1. Tantsukunst...

 Tantsukunst on vabastamine.

 

  1. Mida pakub ETA kompanii sulle kui tantsijale?

ETA Kompanii pakub mulle kui tantsijale võimalust ennast väljendada, arendada ja jagada soojas ja meeldivas keskkonnas.

 

 

Karmen Teesi Pregel

„Ma soovin, et publikul tekiks tung ka ise liikuma hakata - soovin inspireerida!!!“

 

 

 

 

 

 

 

  1. Mis teeb liikumise ja tantsu sinu jaoks eriliseks ning oluliseks?

 

Liikumine on mulle eriline siis, kui ma suudan olla liikudes see kes ma olen, samaaegselt sellega, kes ma kunagi pole. Liikumise ja tantsu juures pean ma oluliseks omapära, lahendusi, mida vaadates tekib küsimus, et “miks ma ise sellise asja peale ei tulnud?”. Samuti on oluline liikumisest mõnu tundmine ja rahulolu.

 

  1. Märksõna, millega kirjeldaksid end tantsijana

Nali, millest aru saamiseks pead veidi pikemalt mõtlema.