1. Milline on olnud sinu tantsu õppimise ja kogemise teekond?

Ma polegi tegelikult tantsu õppinud süvitsi. Akrobaatika ja tsirkuse trennide vahel oli nädalas paar kohustuslikku balletitundi või loovliikumist, aga sellega põhiliselt asi piirduski. Tantsumaailmas olen siiski üles kasvanud ja otsapidi selles sees olnud juba pisikesest saati, kuna mu ema on tantsija/koreograaf, kes mind oma tegemistesse tahtlikult või tahtmatult kaasas ja tutvustas tantsumaailma köögipoolest fasaadini.

Tantsulavastustes olen ma osalenud kolmes 2005 ja 2006 “dance!paper”, lavastaja Helena Ehrenbusch; 2019 “Produkt” ja 2020 “Võim” Marleen Prükkel. (Kaasaegse) tsirkuseetenduste nimekiri on aga mitu-mitu korda pikem, mille lavastajateks on olnud näiteks Sasha Pepeljajev, Alissa Šnaider, Helen Reitsnik, Tiina Mölder, Kaja Kann, Kädi Metsoja...

 

2. Tantsukunst on...
kunstiliik, kus lavastaja/tantsija saab oma mõtteid, tundeid ideid väljendada liikumise teel, täpsemini läbi tantsu.

 

3. Mida pakub ETA kompanii sulle kui tantsijale?

ETA Kompanii pakub mulle võimaluse avastada, kuidas mu kehal on võimalik veel liikuda peale akrobaatiliste liikumiste.

HELGA EHRENBUSCH

„Ma soovin, et kui ma jagan midagi olulist siis, et publik saab minuga koos seeläbi kogeda erinevaid tundeid ja mõtteid. Ma ei taha, et nad lahkuks tühjana.“

 

 

 

 

 

4. Mis teeb liikumise ja tantsu sinu jaoks eriliseks ning oluliseks?

Liikumise teeb eriliseks tantsija omapära, tema sisemine vabadus ja julgus näidata seda, mida tunneb. Oluline ei peaks olema, see mis teised arvavad sinu liikumisest, oluline on see, et tantsides leiaksid endas vabaduse ja iseenda.

 

5. Märksõna, millega kirjeldaksid end tantsijana?

(Tsirkuse) artist, kes otsib ennast tantsus.